donderdag 21 maart 2013

Calender page July

Omdat ik graag mijn verjaardagsboekje af wil maken, heb ik vanmorgen weer een page hiervoor gemaakt, juli dit keer.
Ik zou haast zeggen "natuurlijk" weer de Dylusions spray ink, een stencil van TCW en de stempels van Viva Decor en Stampingback (de zon).
-----
Because I want to finish my birthday book, I made the July page this morning.
"Of course" used the Dylusions spray ink, a TCW stencil and stamps of Viva Decor and Stampingback (the sun).


Bedankt voor het kijken en de leuke reakties.
-----
Thanks for looking and your lovely comments.

7 opmerkingen:

Paper Creations by Shirley zei

Beautiful page, great layers, stenciling and the flower images are great ! Warm Greetings, Shirleyx

Ellie Knol zei

wat mooi gedaan Marijke. Wat ik me heel vaak afvraag als ik dit soort pagina's zie- wat doe je hiermee?

Sylvie zei

Laat de zomer maar komen met z'n vlinders!

Marianne zei

Het begint al op te schieten!! Deze is ook weer heel mooi van kleur.
xxx Marianne

Unknown zei

Je hebt weer mooie kleuren gebruikt, het is een prachtige pagina geworden.

Groetjes Marlies

Gerrina zei

Zag deze en de vorige twee al op de groep langskomen en vond vooral de bloemetjes erg leuk! Misschien wat lastiger beschrijven? En deze vind ik ook weer heerlijk van kleur! Je schiet al aardig op... Groetjes, Gerrina

Candy C zei

Marijke...Thank you so much for the very nice comment you left on my blog. I love your calendar art journal pages. Very colorful and great design. Have a great week! Hugs, Candy