donderdag 7 maart 2013

Art Journal page swap with Paulien

Een paar weken terug met Paulien afgesproken om een Art Journal page swap te doen.
Zij mocht het eerste onderwerp noemen en dat werd "tijd".
Dit is mijn pagina geworden.
-----
A few weeks ago, Paulien and I, started an Art Journal page swap.
The first subject was chosen by her and it was "time".
This is my page.


En dit is haar page en ik vind hem super.
-----
And this is her page and I love it.


Bedankt voor het kijken en de leuke reakties.
-----
Thanks for looking and your lovely comments.


5 opmerkingen:

Unknown zei

Dat is mooi geworden, ik ben benieuwd wat het volgende thema wordt.

Groetjes Marlies

Marianne zei

Leuk en allebei zo verschillend. Ik zou niet weten welke te kiezen, maar ja dat hoeft natuurlijk ook niet hahaha. Ik vind wel dat je een hele mooie warme kleur hebt gebruikt en een prachtige achtergrondstempel (?)
xxx Marianne

Silvia(Barnie) zei

Looks like a wonderful Swap, great pages.

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat zijn de pagina's verschillend! Ze zijn allebei erg mooi...ben wel enorm weg van de door jou gemaakt Marijke..wat een prachtige rustieke uitstraling.
Leuke uitwisseling!!

Hartelijke groet, Alie:-)

Karin zei

Mooie pagina's, beide verscillend maar daardoor leuk om te bekijken! Leuk zo'n uitdaging!