zaterdag 9 maart 2013

AJ page swap met Marjolein

Gisteren de AJ pages voor onze swap van Marjolein ontvangen en ik ben er super blij mee, ze zijn geweldig. 
 Ik kan ze nu alle 4 weer showen.
We hadden deze keer 2 thema's, de ene was "Lente" en de 2e was "maak een AJ page van de puppy van de ander.
Zij heeft een page gemaakt van onze Truus en ik van hun Lilo.
Dit zijn mijn pages.
-----
Yesterday received the March pages for our AJ page swap from Marjolein, so I can now show all 4 pages.
This time we had 2 themes, "Spring" and "make an AJ page from your puppy". 
She made a page with our Truus and I made a page with her Lilo.
These are my pages.




En deze beauty's kreeg ik van Marjolein.
-----
And these beauty's I got from Marjolein.



Bedankt voor het kijken en de leuke reakties.
-----
Thanks for looking and your lovely comments.


4 opmerkingen:

Marianne zei

Leuke pagina's!! Voor de lente hebben jullie alletwee voor dezelfde kleuren gekozen :-) en die van de hondjes.... ja die zijn echt gaaf!!
xxx Marianne

Karin zei

Mooie uitwerkingen! Gezellig weekend!

Yvonne zei

Mooie resultaten Marijke!
Fijn weekend, groetjes van Yvon

Marjolein zei

En ze zijn zooooo leuk in et echie, elke keer zo'n feest die vlop open te maken!!!
Ben stiknieuwsgierig naar de vlg pages!