zondag 3 maart 2013

Big girl.....

Vandaag een page van onze hond Truus gemaakt en geprobeerd het in de stijl van Dina Wakley te doen, nou, dat viel nog even niet mee en ik moet nog heel wat oefenen ;), maar...... ik ben er blij mee.
-----
Today I made a page from our dog Truus and and tried to make it in Dina Wakley's style, well, let me tell you, that wasn't as easy as I thought and I need a lot more practice, but...... I'm pleased with my page, ;).

Bedankt voor het kijken en de leuke reakties.
-----
Thanks for looking and your lovely comments.

7 opmerkingen:

Petra Tillmann zei

Wat een leuke pagina, Marijke! Echt één om goed te bewaren! Mooie kleuren heb je gebruikt en die foto... Wat een schatje....

Petra Tillmann zei

Wat een leuke pagina, Marijke! Echt één om goed te bewaren! Mooie kleuren heb je gebruikt en die foto... Wat een schatje....

Karin zei

mooie pagina, schitterende kleuren en wat een leuke foto, leuke naam ook trouwens,haha

Marianne zei

Wauw, ik vind hem supergoed gelukt hoor. Daar kun je terecht trots op zijn! Leuk dat je dat vraagt op mijn blog. Hetzelfde vroeg ik Denthe die ook aan 29 Faces meedeed. Zij gebruikte foto's van internet. Ik heb dus wat portretten opgeslagen en maak mijn tekeningen etc. naar aanleiding van zo'n foto (niet van andere schilderijen). Omdat ik veel verschillende materialen heb gebruikt, probeer ik een portret te zoeken wat zich daarvoor leent en geef er dan een eigen draai aan. Nu ik verschillende gezichten heb gemaakt zou ik ook uit mijn geheugen kunnen gaan putten, maar ik wil eigenlijk nog een realistisch acrylschilderij aan mijn reeks toevoegen, als ik daar tenminste de tijd voor heb :-)
Pfff, is een lang bericht geworden... bedankt voor je leuke reacties en nog een fijne zondagavond. Tot blogs!
xxx Marianne

Marjolein zei

Ik vind em super, en ik kan me indenken dat het niet meeviel! Onze "stijl" is toch wat "netter".....
Zal me benieuwen hoe ik et eraf breng als t boek binnen is:)

Paper Creations by Shirley zei

Beautiful & sweet with your dog on the page. Greetings, Shirleyx

Patrice zei

Wat goed gedaan..en zo lief die hond! Je moet er maar opkomen...slim idee.
Groetjes Patrice