maandag 2 juli 2012

kunstkadootjes neergelegd.....

vanmorgen eerst bij de fysio een kunstkadootje achter gelaten en tijdens een rondje boodschappen de andere 3 die ik klaar had.
En nu maar afwachten of er een reaktie komt
-----
this morning I left my first Art Abandonment object, 1 at the physio and the other 3 in shops.
And now just waiting for someone to respond.

bij de fysio tussen de tijdschriften

bij de HEMA voor inpakpapier

bij de Aldi op de thee

Bij de AH staat mijn kaart bij de koffiemelk, maar ik kon daar helaas geen foto maken, stond met foon in de aanslag, maar iedere keer kwam er iemand de hoek om, dus na een paar minuten heb ik het maar opgegeven. 
-----
In one of the shops I couln't take a picture because there were too many people.

Bedankt voor het kijken en de leuke reakties.
-----
Thanks for looking and your lovely comments.

12 opmerkingen:

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Ohhh ze zijn leuk Marijke en wat een leuke plekjes!
En nu wachten of iemand reageert :-)
Ik heb de smaak ook te pakken, vanmiddag leg ik er ook twee ergens neer.

En uiteraard hoop ik dat jij bericht gaat krijgen!
Succes!

groetjes, Alie :-)

Karin zei

haha, spannend, ben benieuwd!

edith zei

Wat spannend en nu maar afwachten lol

Marianne zei

Grappig... al die bloggers die kaartjes en kadootjes uitdelen. Ben echt heel benieuwd of er een reaktie komt....
Groetjes,
Marianne

Gery zei

Moest lachen om je verhaal bij de AH, zag het hemaal voor me!!
Wat heb je ze ook leuk verpakt.
Zoiets wil iedereen wel meenemen.
Spannend hoor en ik hoop op een snelle en spontane reaktie voor je.
Groetjes Gery

Anoniem zei

Super dat jij ook meedoet, ben zo benieuwd of er iemand reageert

Unknown zei

Wat zal de vinder(ster) daar blij mee zijn.

Groetjes Marlies

Sylvie zei

haha lachuh! Zien er leuk uit en leuk verpakt. Maar bij de Hema en AH e.d. vind ik zelf een beetje trikkie, omdat de winkel niet het idee moeten krijgen dat men wat achterover drukt omdat ze wat in de tas doen... zet je jouw e-mail adres er dan op oid? Bij de fysio, super!

hajeem zei

Wat ontzettend leuk gedaan!

Silvia(Barnie) zei

Sounds like a great project.

Bianca Kalksma zei

haha oh dat is super leuk winkelen bij jou in de buurt :) heb je al reacties gehad? Misschien kennen mensen het nog niet? Wat een lol om dit te doen :) Haha straks gaat heel blogland bij jou de boodschappen halen om zo'n kunstkadootje te scoren :)

Hella zei

Ik geloof dat ik iets gemist heb.
Wel een leuk idee. Heb je al reacties? Lijkt met wel enig en spannend om de kunstkadootjes zo ongezien mogelijk te plaatsen.
heb je zelf misschien ook al zo'n soort kadootje ergens gevonden, waardoor je kunt zien of er al een hype op komst is?