vrijdag 21 oktober 2011

Pan pastels uitgeprobeerd

Het heeft even geduurd, maar uiteindelijk ben ik toch "gevallen" voor de pan pastels.
Vanmiddag even uitgeprobeerd met de volgende Art Journal pages.


Omdat ik ook bezig ben met het "let it go" "let it loose", wat je maar wilt, heb ik deze pagina gemaakt. Ik ben begonnen met gesso en daarna de pagina vol tekst te schrijven, daar overheen met pan pastel zodat de tekst onleesbaar is, maar wel voor mij bekend.
Het hart en het oog zijn getekend met oliepastel krijt en wat uitgevaagd en de tekst is geschreven met signo uniball pen.
Wat is DIT heerlijk om te doen, hier ga ik zeker mee verder.


Ook deze achtergrond is met pan pastel op gesso, de huisjes zijn apart gestempeld op cardstock, uitgeknipt en opgeplakt. De boom is een stempel van Art Journey, die even niet op papier wilde zoals ik dat wilde, maar "there are no mistakes in art", dus ik laat het zo. Ook een stukje van "let it loose", denk ik dan maar.

groetjes,

Geen opmerkingen: