dinsdag 3 februari 2009

Het wordt weer eens tijd.....

Na een behoorlijke griep in november, de feestdagen in december en allerlei afspraken in januari, wordt het weer hoog tijd om eens een paar kaartjes te laten zien.
Na alle scrapkaarten ben ik even overgestapt naar het stempelen, eigenlijk mijn grote liefde op hobbygebied.
Hier zijn ze en ik hoop dat jullie ze weer het kijken waard vinden.






After a serious flu in November, the holidays in December and a lot of appointments in January, I think it's time to show some of my latest cards.
Instead of scrapcards, now I made some "stamp" card.
Hope you enjoy them.

4 opmerkingen:

edith zei

Zo Marijke dat ziet er weer geweldig uit en super mooie kaarten hoor

Riet zei

woww Marijke, wat een prachtige kaarten heb je gemaakt.
dat is zeker lang geleden,nu niet meer zo lang weg blijven hoor.

liefs Riet.

Klaske v.d Bij zei

WAUWIE....die zijn mooi Marijke, echt super leuke kaarten

Liefs Klaske

Marijke zei

Bedankt voor jullie complimentjes meiden ennu Riet, ik ga mijn best doen hoor, hahahaha.
groetjes, Marijke