zondag 12 oktober 2008

puin ruimen

even een berichtje tussendoor, voordat jullie je afvragen waarom ik niks meer geplaatst heb de laatste tijd, ik ben dus eindelijk écht aan het puin ruimen op mijn hobbykamer, was hoog nodig, hahaha.
Ik zie/zag door de bomen bijna het bos niet meer, dus ben ik begonnen met mijn stempels weer opnieuw op te bergen, ze zaten in mappen, maar die werden te dik en nu ben ik bezig met alles op gelamineerde kaartjes te zetten.
Heb al 2 schoenendozen vol en ben nog niet op de helft, dus ik ben nog wel even bezig.
Dit is het resultaat tot nu toe, en nu de rest nog.



Just a little note before you wonder why I don’t place any cards lately, well, I finally decided to clean up the mess in my craft room and believe me, it was desperately needed, lol.
So, I started by reorganize my unmounted and clear stamps. First I had placed them in maps, however these maps already are overloaded, so now I stick them on laminated cards and put the cards in shoeboxes.
As you can see on the picture, I already have filled 2 boxes and I’m still not even half way, hahaha, so I’m still busy for some time.

9 opmerkingen:

edith zei

hoi marijke je blog ziet er mooi uit en je bent aardig aan het puin ruimen.
leuk idee zo hoe kom je er op hihi.
groetjes edith

Riet zei

moet ook eens gebeuren Marijke,je kan niet alles te gelijk meis.
wat heb een mens veel troep vind je niet, ik teminste wel hoor .
succes verder.
liefs Riet,

Francien zei

Keurig keurig hoor...wat zal dat een werk geweest zijn...of nog eigenlijk want je bent nog niet klaar....succes verder en hou vol hoor...haha...ook al kriebelen je vingers als je sommige stempels weer ziet misschien.
groetjes Francien.

Marijke zei

nou en of dames, dat mijn vingers al weer kriebelen, maar helaas, er komt steeds weer wat tussen, veel weg en nog steeds niet klaar met de stempels, heb er gewoon te veel, hahahaha, nou ja, te veel??? kan je nooit hebben natuurlijk, hihihi.
bedankt voor jullie reaktie
liefs, Marijke

Marijke zei

nou en of dames, dat mijn vingers al weer kriebelen, maar helaas, er komt steeds weer wat tussen, veel weg en nog steeds niet klaar met de stempels, heb er gewoon te veel, hahahaha, nou ja, te veel??? kan je nooit hebben natuurlijk, hihihi.
bedankt voor jullie reaktie
liefs, Marijke

HillsAngels zei

Hallo Marijke,
niet het leukste werk maar wel het dankbaarste werk hihihh
veel succes met opruimen en als je klaar bent gaan we afspreken he???
groetjes Hil

Marijke zei

Zeker weten Hil, maar..... het eind is in zicht hoor en dan gaan we absoluut een datum prikken, gezellig, groetjes,
Marijke

Marijke zei

Zeker weten Hil, maar..... het eind is in zicht hoor en dan gaan we absoluut een datum prikken, gezellig, groetjes,
Marijke

Claudje zei

Hai Marijke! leuk om al jouw mooie creaties te mogen bewonderen! En heerlijk al die stempels herindelen!!

groetjes,
Clau